foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Owocowy wąż

Potrzebne będą:

  • banany,
  • kiwi,
  • brzoskwinie (mogą być w syropie),
  • czerwone jabłuszko
  • kuleczki czekoladowe

Dzieci, które nie przepadają za jedzeniem owoców, być może zmienią zdanie, jeśli wspólnie z rodzicami przygotują owocowego węża. Nie jest on jadowity, za to bardzo soczysty i pełen witamin. Obrane owoce tniemy w plastry i układamy na talerzu na przemian – imitując wijącego się węża. Oczy wykonujemy z kuleczek, a czerwony język z jabłka.

Smacznego !!!

Biedronki pełne witamin

Potrzebne będą:

  • sałata (rukola),
  • papryka,
  • czarne oliwki,
  • pieczywo.

Na pyszne, zdrowe śniadanie dla dzieci proponuję wykonać atrakcyjne biedronki.
Czerwoną paprykę myjemy, przekrajamy wzdłuż na pół i odcinamy jej zaokrąglone końce. Następnie przyozdabiamy ją w kropeczki, które uzyskujemy z pokrojonych czarnych oliwek oraz dokładamy z jednego końca oliwkową głowę. Na koniec układamy biedronki na zielonej łące wykonanej z sałaty.
Takie pełne witamin biedronki będą świetnym dodatkiem np. do kanapek z twarożkiem.

Smacznego !!!