foto1
foto1
foto1
foto1
foto1

Układu pokarmowy w kl. 4e

Układ pokarmowy odpowiada za jedną z najważniejszych funkcji naszego organizmu, czyli odżywianie. Tu odbywa się pobieranie pokarmu, wchłanianie substancji odżywczych, przetwarzanie ich, a następnie wydalanie niepotrzebnych resztek. Układ pokarmowy człowieka jest niezwykle złożonym, skomplikowanym, a zarazem fascynującym mechanizmem. Jeśli jesteś ciekaw jak jest zbudowany ten układ, zobacz nasze prace.

Budowa układu pokarmowego w kl. 4s

Układ pokarmowy złożony jest z wielu narządów – oprócz oczywistej funkcji trawienia oraz wchłaniania pokarmów, jego funkcja polega również na eliminacji niestrawionych części pożywienia. W funkcjonowaniu układu pokarmowego niebagatelną funkcję odgrywają również dodatkowe gruczoły, które biorą udział w trawieniu – należą do nich wątroba oraz trzustka. Po tym zadaniu, które wykonaliśmy podczas nauczania zdalnego, już nikt się nie pomyli wskazując miejsce gdzie znajduje się wątroba, przełyk, czy żołądek. Zachęcamy do obejrzenia naszych prac.

Układ pokarmowy w kl. 4d

Wszyscy doskonale wiemy, jak ważną rolę w naszym życiu odgrywa prawidłowe funkcjonowanie układu pokarmowego. Teraz nie tylko wiemy, jak dbać o ten układ, ale również jak on funkcjonuje i z jakich części się składa. Żeby lepiej zapamiętać jego budowę wykonaliśmy takie prace...

Kl. 4s na łonie natury
 
Jedne z zajęć przyrody odbyły się w terenie. Cieszymy się bardzo, bo naprawdę były extra.  Najpierw poznaliśmy drzewa i krzewy rosnące w obejściu szkoły. Nauczyliśmy się rozpoznawać mchy i prosty.
Wiemy, że niezwykłość tego przedmiotu polega na tym, iż dotyczy niemal całego otaczającego nas świata i prawie wszystkich dziedzin życia.
Dowiedzieliśmy się już co to jest przyroda i jakie są jej składniki, potrafimy rozróżnić elementy przyrody ożywionej oraz nieożywionej. Wiemy też, jak zmysłami możemy rozpoznawać przyrodę. Każdy jest też świadom jakie przyrządy i pomoce ułatwiają przyrodnikowi poznanie tej ogromnej, fantastycznej natury.
Zajęcia przyrody w kl. 4d
 
W tym roku rozpoczęliśmy przygodę w klasie 4. W zasadzie wszystko jest inne, może nawet bardziej ciekawe, bo spotyka nas dużo nowości. W młodszych klasach na przykład poznawaliśmy przyrodę a teraz zgłębiamy jej tajniki, poznajemy ciekawostki, odkrywamy jej tajemnice. Na jednej z lekcji udaliśmy się w teren, żeby poznać nasze otoczenie.
Niezwykłość tego przedmiotu polega na tym, że dotyczy niemal całego otaczającego nas świata i prawie wszystkich dziedzin życia.
Dowiedzieliśmy się już co to jest przyroda i jakie są jej składniki, potrafimy rozróżnić elementy przyrody ożywionej oraz nieożywionej. Wiemy też, jak zmysłami możemy rozpoznawać przyrodę. Każdy jest też świadom jakie przyrządy i pomoce ułatwiają przyrodnikowi poznanie tej ogromnej, fantastycznej natury.
Kl. 4e poznaje przyrodę
 
Rozpoczęliśmy w tym roku naukę przyrody. I choć w klasach młodszych sporo nauczyliśmy się na temat tego co nas otacza, to teraz poznajemy to dokładniej. Na jednej z lekcji udaliśmy się w teren, żeby poznać nasze otoczenie.
Niezwykłość tego przedmiotu polega na tym, że dotyczy niemal całego otaczającego nas świata i prawie wszystkich dziedzin życia.
Dowiedzieliśmy się już co to jest przyroda i jakie są jej składniki, potrafimy rozróżnić elementy przyrody ożywionej oraz nieożywionej. Wiemy też, jak zmysłami możemy rozpoznawać przyrodę. Każdy jest też świadom jakie przyrządy i pomoce ułatwiają przyrodnikowi poznanie tej ogromnej, fantastycznej natury.

Szkoła Podstawowa Nr 382 w Warszawie